Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Generalforsamling

marts 30 kl. 19:30 - 21:00

GENERALFORSAMLING
Torsdag d.30.marts kl.19.30 i Sognehuset.

Måske har DU lyst til at være med til af forme
dit lokalsamfund og være en del af bestyrelsen.
MØD OP og STIL OP som bestyrelsesmedlem.

Eventuelle forslag skal være bestyrelsen
i hænde senest 14 dage før pr. mail til
hardenanjadam@gmail.com

Troense Beboerforenings bestyrelse har to forslag til en ændring af vedtægterne:
1. forslag: §5. Pga. den store boligudvidelse i Eskærområdet ønsker bestyrelsesmedlemmerne at få en mere ligelig opdeling af husstandene i Troense og foreslår derfor, at gadefordelingen ændres. Den nuværende §5 har følgende ordlyd :

 

a)    Badstuen – Grønnedal – Grønningen = 94 hustande
b)    Thorsvang – Thorseng – Thorseng Allé – Ydunshave = 119 (139 hustande)

c)     Gl. Nybyvej – Troensevej – Fr. Juelsvej – Grev Moltkes Vej – Clara Frijs Vej = 79 (167 hustande)

d)    Strandgade – Krogvej – Pilekrogen – Eskærvej = 104 hustande
e)    Grønnegade – Gyden – Rosenvej– Jydevej – Nørreskovvej = 63 hustande

f)        Slotsalléen – Eghavevej – Lodsvej = 110 hustande

g)       Troense Strandvej – Tjørnevænget = 58 hustande.
§5 ønskes ændret til følgende:
a)       Badstuen – Grønnedal – Grønningen = 98 (ca.110-112 hustande)

b)      Thorseng – Eskærvej – Thorseng Allé = 107 hustande

c)       Nybyvej – Troensevej – Fr. Juelsvej – Grev Moltkes Vej = 107 hustande

d)      Strandgade – Krogvej – Pilekrogen – Ydunshave = 112 hustande

e)      Grønnegade – Gyden – Rosenvej– Jydevej – Nørreskovvej – Slotsalléen – Eghavevej = 113 hustande

f)        Mærskgården – Lodsvej – Troense Strandvej – Tjørnevænget = 117 hustande

g)       Clara Frijs Vej – Eskærhaven – Thorsvang = 101 hustande.

2. forslag: §6. Tilføjelse til dagsorden at der på generalforsamlingen vælges en referent.
Den nuværende §6 har følgende ordlyd :

1) Valg af dirigent.

2) Aflæggelse af bestyrelsens beretning.

3) Aflæggelse af regnskab.

4) Fastlæggelse af kontingent.

5) Valg til bestyrelsen.

6)  Valg af forperson.

7) Valg af 2 revisorer.

8) Indkomne forslag.

9) Eventuelt.

§6 ønskes ændret til følgende:

1) Valg af dirigent.

2) Valg af referent

3) Aflæggelse af bestyrelsens beretning.

4) Aflæggelse af regnskab.

5) Fastlæggelse af kontingent.

6) Valg til bestyrelsen.

7)  Valg af forperson.

8) Valg af 2 revisorer.

9) Indkomne forslag.

10) Eventuelt.

Regnskaber for 2022 kan ses under fanen Referater.

Detaljer

Dato:
marts 30
Tidspunkt:
19:30 - 21:00
Scroll to Top

Tilmeld dig vores nyhedsmail

Vi opdaterer dig på begivenheder og andre events i Troense